به گزارش رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا:

حوالی ساعت ١١:٠٠ پليس ياران موسسه در حوزه مراقبتي واقع در تهرانپارس خيابان ١٥٤ در جريان گزارش احتمال ادم ربايي يكي از ساكنين قرار گرفتند. بنابراين با فراخوان گشت موسسه نقطه محل گزارش بررسي و به يكدستگاه لندكروز با دو نفر سرنشين مشكوك پس از پايش و مراقبت بلافاصله موضوع به پلیس ١١٠ اطلاع و پس از توقف و مهار مظنونين با حضور عوامل كلانتری ١٤٧ گلبرگ از داخل خودرو لندكروز يك قبضه سلاح كمري جنگي با دو خشاب و١٤ عدد فشنگ و-يك رشته دستبند فلزي – ٢٤ عدددستبند پلاستيكي – يك دستگاه بيسيم دستي – يك عدد تبر – يكدستگاه شوكر-يك جفت پلاك مبدل -يك عدد دستگاه پرچ كن پلاك – لايتر پليسي پشت شيشه – چسب پهن -سه دستگاه گوشي موبايل و سه عدد سكه تمام بهار ازادي كشف و بهمراه دو نفر متهم با وسايل نقليه با حضور ريیس كلانتري به كلانتري ١٤٧ دلالت داده شد.
شاكي نیز ضمن حضور در كلانتري با ثبت اظهارات كتبا در برگه تنظيم شكايت از اقدام پليس ياران تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود.
برابر اعلام اداره پنجم آگاهي خودرو لندكروز از سال ١٣٩٧ سرقت به طريق زور گيري بوده است و تاكنون به هفت فقره ادم ربايي و زور گيري اعتراف نموده اند که خوشبختانه با کمک شایسته پلیس یاران موفق به این دستگیری شد.