• دستگاه دودساز امنیتی

استفاده از مه ساز امنیتی در محیط های مختلف

امروزه آمار دزدی در نقاط مختلف بسیار بالا رفته و ناامنی به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است. وجود استرس برای رفتن به یک مسافرت و یا خالی گذاشتن خانه برای مدت طولانی بسیار عذاب آور می باشد. برای اینکه از اموال خود به خوبی محافظت کنید باید از تجهیزات حفاظتی بسیار متنوعی استفاده کنید. مه ساز امنیتی را می توان به عنوان یکی از بهترین نمونه های موجود معرفی کرد که در مکان های بسته می تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد. وسایل و تجهیزات مختلف، هر یک در زمینه های گوناگون می توانند برای شما امنیت را به وجود بیاورند.
دوربین ها، دزدگیر ها و … از مهم ترین وسایل امنیتی و حفاظتی بودند که به صورت گسترده ای در مکان های مختلف نصب می شدند. مه ساز امنیتی را می توان به عنوان یکی از جدید ترین تجهیزات معرفی کرد که بالاترین کاربرد را نیز دارد. در انتخاب این محصولات می توان تنوع بسیار بالایی را در اختیار داشت. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان امنیت بالاتری را نیز تجربه کرد. در مه ساز امنیتی می توان ویژگی های بسیار زیادی را مشاهده کرد که برای شما بسیار مفید خواهند بود.
در انتخاب این محصولات شما می توانید از برخی شاخص ها استفاده کنید که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. استفاده از تجهیزات نظارتی تنها می تواند به شما اطلاع دهد که مکان مد نظر مورد سرقت قرار گرفته است اما هیچگونه اقدام موثری صورت نمی گیرد. مه ساز امنیتی از آن دست وسایل می باشد که می تواند باعث عدم سرقت نیز شود.

ویژگی های دستگاه مه ساز امنیتی

برای دستگاه مه ساز امنیتی می توان ویژگی های بسیار زیادی را بیان کرد. با توجه به این ویژگی های بسیار زیاد است که می توان کاربرد های های گوناگون و فواید متعددی را مشاهده کرد. در انتخاب این محصولات یکی از ویژگی های بسیار مهم حجم تولید دود می باشد. در دستگاه های موجود از کپسول های خاصی استفاده می شود که برای 52 ثانیه می توانند مه را تولید کنند. این مقدار می توان در هر ثانیه مقدار 28 متر مکعب را پوشش داده و به خوبی مخفی سازی را انجام دهد. زمانی که در یک خانه دید وجود نداشته باشد نمی توان سرقتی را نیز انجام داد. قطعا دیده نشدن وسایل می تواند برای سارقین یک مشکل اساسی باشد که باعث عدم سرقت خواهد شد.

با توجه به حجم منزل خود می توانید از تنظیم های مختلف استفاده کرده و از یک کپسول برای دفعات بسیار زیادی استفاده کنید. در خرید این محصولات بهتر است که برند های معتبر را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های موجود در این محصولات می توان به هزینه بسیار مناسب آن ها اشاره کرد. وجود برخی از شخصی سازی های بسیار مفید نیز می تواند برای شما کاربردی و جذاب باشد.

می توان به شکل  های مختلف مه ساز امنیتی را فعال کرد. از سنسور های اتوماتیک تا فعال ساز های دستی همگی می توانند فواید و مزایای خاص خود را داشته باشند. از دیگر ویژگی های بسیار جذاب در این محصولات می توان به کارکردن در حالت قطع برق اشاره کرد. این دستگاه از نظر سلامت هیچگونه ضرری را نداشته و به وسایل نیز آسیبی را وارد نمی کند.

دستگاه مه ساز

دستگاه مه ساز امنیتی

کاربرد دستگاه مه ساز امنیتی

برای دستگاه مه ساز امنیتی می توان کاربرد های بسیار زیادی را نیز در اختیار داشت. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد کاربرد های گسترده تری را خواهند داشت. عمده کاربرد دستگاه مه ساز امنیتی مربوط به منازل مسکونی می باشد. برای استفاده از این محصولات شما به هیچگونه وسایل جانبی نیاز نداشته و می توانید به راحتی از آن ها بهره ببرید. در انتخاب مدل های مختلف این محصولات باید به برخی از ویژگی های خاص توجه کنید. از مهم ترین کاربرد های این محصولات می توان به تکمیل عملکرد دیگر دستگاه ها اشاره کرد. وقتی یک سارق نتواند جایی را ببیند و در مکان گیر بیفتد باید به وسیله دیگر سیستم ها به شما اطلاع رسانی شود.

مه ساز امنیتی به عنوان یک مکمل بسیار عالی برای دزدگیر ها و دوربین های مداربسته می باشد. می توان با اتصال این محصولات به یکدیگر بالاترین درجه از امنیت را تجربه کرد. این محصولات هیچگونه رطوبتی را ایجاد نکرده و تنها مه سنگین را ایجاد می کنند. در انتخاب دستگاه های مختلف باید از مجموعه های باکیفیت خرید خود را انجام دهید. در نصب و نگهداری این محصولات نیز باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید که می تواند کیفیت بالاتر را برای شما به وجود بیاورد.

سیستم هوشمند دودساز

جمع بندی

مه ساز امنیتی به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات کاربردی در تمامی مکان های سرپوشیده می تواند برای شما فواید بسیاری را داشته باشد. استفاده از این محصولات بسیار راحت بوده و در هر مکانی قابلیت نصب را دارند.

خدمات  دیگر سیستم های امنیتی در موسسه امنیت آفرین رامین

گیت ورود و خروج

راهبند اتوماتیک

برای آشنایی بیشتر با خدمات و مطلع شدن از جزئیات کار با ما تماس بگیرید.

26761640 – 021