• گیت ورود و خروج

کنترل تردد با گیت ورود و خروج

در زمینه های مختلف تردد افراد و وسایل بسیار مهم می باشد. در قسمت های مختلف باید تردد به خوبی کنترل شود. امروزه برای کنترل عبور و مرور های مختلف از وسایل و تجهیزات بسیار متنوعی استفاده می کنند. گیت ورود و خروج  یا گیت کنترل تردد را می توان به عنوان بهترین نمونه موجود معرفی کرده و به خوبی از آن استفاده کرد. گیت ورود و خروج را به شکل های بسیار متنوعی طراحی کرده و نصب می کنند. هرچه کیفیت در این گیت ها بالاتر باشد می توان طول عمر بالاتری را نیز مشاهده کرد. طرح های بسیار زیادی را برای این محصولات در نظر گرفته و پیاده سازی می کنند. گیت کنترل تردد را می توان به شکل های بسیار متنوعی در اختیار داشته و مورد استفاده قرار داد. در این گیت ها می توان شخصی سازی های بسیار متنوعی را نیز انجام داد.
کنترل کردن این گیت ها بسیار ساده بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده کرد. تجهیزات متنوع نصب شده در این گیت های به شکل های بسیار متنوعی قابل استفاده می باشند. کاربرد های گسترده این محصولات را می توان به شکل های بسیار مختلفی مورد استفاده قرار داد. از گیت ورود و خروج می توان برای تردد افراد و وسایل نقلیه مختلف نیز استفاده کرد. در این محصولات برنامه ریزی های بسیار متنوعی نیز وجود دارد که می توان برای هر مکانی به صورتی خاص آن ها را برنامه ریزی کرد. استفاده از گیت ورود و خروج می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشد و تعداد نیروی انسانی را به حداقل برساند. خطای این محصولات بسیار کم بوده و به حالت های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

مزایای گیت ورود و خروج

برای گیت ورود و خروج می توان مزایای بسیار زیادی را بیان داشت. استفاده از این محصولات می تواند برای شما ویژگی های بسیار زیادی را داشته باشد. در انتخاب این محصولات می توانید طرح های بسیار متنوعی را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. از مهم ترین مزیت های گیت ورود و خروج می توان موارد زیر را نام برد:
– ایجاد امنیت بیشتر: استفاده از گیت ورود و خروج می تواند به خوبی برای شما امنیتی بالاتر را به وجود بیاورد. استفاده از این گیت ها برای مدیران می تواند ویژگی های بسیار زیادی را داشته باشد. این گیت ها به صورت گسترده ای می توانند بدون عوامل انسانی امنیت را به شکل چشمگیری بالا ببرند. استفاده گسترده و به جا از این محصولات می تواند برای شما امنیت بسیار بالایی را به وجود بیاورد. این محصولات به گونه ای تنظیم می شوند تا بتوانند برخی از مشخصات را دریافت کرده و اجازه عبور را بدهند.
– بالا رفتن بازدهی کارکنان: یکی از مزایای گیت کنترل تردد بالا رفتن بازدهی کاری کارکنان می باشد. زمانی که مقدار ساعات حضور در محل کار ملاک باشد این گیت ها به خوبی می توانند کارایی داشته باشند. استفاده از این محصولات می تواند در محیط کار یک نظم بسیار عالی را نیز ایجاد کند. در این تجهیزات نمی توان هیچگونه تقلبی را صورت داده و از آن استفاده کرد.
– امکان تشخیص هویت: در گیت کنترل تردد می توان دستگاه های کنترلی متعددی را قرار داده و تشخیص هویت را نیز انجام داد. از جهات مختلف این کار می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشد. علاوه بر عدم تقلب در این سیستم، می توان به راحتی بالاترین درجه امنیت را نیز ایجاد کرده و از آن به خوبی استفاده کرد.

گیت-کنترل-تردد

انواع گیت ورود و خروج

گیت ورود و خروج را می توان بر اساس مکان مورد نظر مورد استفاده قرار داد. از جهت دیگر استفاده از انواع مدل های موجود در این محصولات می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد. در انتخاب این محصولات باید در کمترین زمان ممکن بالاترین کیفیت و دسترسی را در اختیار داشت. با توجه به نوع مکان و دکوراسیون موجود نیز می توانید از مدل های مختلف گیت ها استفاده کنید. از انواع گیت های پرطرفدار و پر مصرف می توان نمونه های زیر را نام برده و شرح داد.

  • گیت ورود و خروج شاخه ای، اهرمی و میله ای: این مدل گیت بسیار معروف بوده و برای مصارف مختلف مناسب می باشند. این محصولات را عمدتا در محل های گپر رفت و آمد نیز مورد استفاده قرار می دهند.
  • گیت شیشه ای: این گیت ها با سرعت بسیار بالایی باز و بسته شده و می توانند برای مکان های مختلف نیز مناسب باشند. این محصولات را اکثرا از شیشه های نشکن و مقاوم تولید می کنند.
  • گیت تمام قد: این گیت ها را می توان با نام گیت های امنیتی نیز مورد استفاده قرار داد. در ساخت این محصولات می توان از متریال های مقاوم بسیار زیادی استفاده کرد. برای ساختمان ها و مکان های حساس این نوع گیت بسیار عالی و کاربردی می باشند.
انواع گیت های ورود و خروج

گیت های ورود و خروج با تنوع زیاد

برای آشنایی بیشتر با خدمات  موسسه حفاظتی و مراقبتی و مطلع شدن از جزئیات کار با ما تماس بگیرید.

26761640 – 021